Известие

Collapse
No announcement yet.

Почна се ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Почна се ....

    Купих я (156 1.6 16V 2004г)
    Всичко мина наред , регистрирах , смених маслото и тръгвам да се прибирам. По едно време започна да тресе мотора. Прибрах се и пред нас ч изфорцирах до към 4500 притресе силно угасна и няма палене.

    Идеи някакви?
    Обороти му е майката...

  • #2
    Провери ангренажният ремък, дали си е на мястото.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      леле, свети ли чекът

      Comment


      • #4
        Върти ли или не.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Ангренажа е здрав , свети чека , не върти . Все едно е слаб акумулатора.
          Обороти му е майката...

          Comment


          • #6
            Трябва ти диагностика

            Comment


            • #7
              Провери дали коляновият вал се върти на ръка. Би трябвало хващайки демпферната шайба с 2 ръце да можеш да въртиш.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Не ли по лесно да бутне колата на четвърта.
                Масло в картера има ли?
                Може да е слаб акумулатора наистина.
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 17:39.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  На 5та с една гума във въздуха не мога да превъртя. Дали лагерите не са заминали ?....
                  Обороти му е майката...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Не ли по лесно да бутне колата на четвърта.
                    Още по-лесно ще е на пета.

                    Не е въпроса в лесното а в това, въртейки с ръце да усети дали има прекомерно затягане, стържене или нещо друго ненормално.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Като държи шайбата с ръце ще я врътне, ама друг път.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Като държи шайбата с ръце ще я врътне, ама друг път.
                        Върти се без проблем, ако не си крайно кекав в ръцете.

                        А ако се пробва на 5 - та да върти едно от колелата, ще му е доста по-трудно.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Не е ли по-лесно да пробва с работещ акумулатор на приятел, отколкото да върти коляновия вал с ръце?
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • #14
                            Повтарям - не е въпроса в това дали е лесно или трудно.

                            Не е никакъв проблем да се направи 1 оборот на КВ на ръка за да се установи, затяга ли, усеща ли се някакво чукане или луфт, неравномерност и пр.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Повтарям - не е въпроса в това дали е лесно или трудно.

                              Не е никакъв проблем да се направи 1 оборот на КВ на ръка за да се установи, затяга ли, усеща ли се някакво чукане или луфт, неравномерност и пр.
                              Иди му я врътни щом си толкова як. Това е тъпо.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X